Magazinele Auchan livreaza produse acasa

Magazinele Auchan livreaza produse acasa. 
Grupul de magazine Auchan Romania a implementat o platforma de cumparaturi online. Magazinele Auchan pun la dispozitia clientilor o gama variata de produse alimentare si nealimentare care pot fi comandate la domiciliu.

In cosul de cumparaturi se pot adauga:

  • produse alimentare;
  • bauturi alcoolice si nonalcoolice;
  • produse electrocasnice si pentru ingrijirea personala;
  • produse de curatenie;
  • jucarii pentru copii;
  • hrana pentru animalele de companie;
  • produse pentru casa si gradina;
  • produse pentru masina, etc;

Nu pot fi comandate online urmatoarele produse:

  • carne si preparate din carne;
  • lactate si preparate derivate din lapte;
  • fructe si legume;
  • anumite produse de cofetarie si patiserie;
  • produse congelate;
  • apa plata la 5l;

Produsele pot fi comandate in orasele sau zonele in care exista magazine Auchan.

Acele produse care au dupa descriere sintagma „disponibil in magazin” nu se pot adauga in cosul de cumparaturi, prin urmare nu pot fi comandate online. De asemenea, trebuie sa stiti ca nu se pot adauga in cosul de cumparaturi mai mult de 6 bucati, 6 litri, 6 kg dintr-un produs. Aceasta restrictie este atat la produsele alimentare cat si la cele nonalimentare.

Magazinele Auchan livreaza produse acasa. 
Pentru a plasa comanda online, va trebui mai intai sa va inregistrati in contul de client. Fara un cont facut mai intai pe site-ul www.auchan.ro nu veti putea plasa comanda. Pentru a inregistra un cont va trebui sa accesati www.auchan.ro si sa urmati pasii din sectiunea „Termeni si conditii” -pct.6.

Plata produselor comandate se poate face prin trei modalitati:

  • online cu cardul;
  • in magazin la ridicarea comenzii;
  • in trei rate cu cardul Oney (la cumparaturi peste 300 lei).

Taxa de transport variaza in functie de tipul de produse comandate, valoarea cumparaturilor si greutatea acestora. In acest sens, Auchan a pus la dispozitie o lista cu valoarea taxei de trasport, si anume:

  • obiecte electrocasnice – nr. nelimitat – greutate < 100kg – taxa transport 35 lei (pentru electrocasnicele care depasesc 100kg transportul se calculeaza astfel: 35 lei + 2lei/kg suplimentar);
  • produse alimentare si nonalimentare cu o valoare pana in 100 lei – greutate < 40kg – taxa transport 20 lei ( daca este depasita limita de 40 kg la costul transportului se mai adauga 1leu/kg: 20 lei + 1leu/kg suplimentar);
  • produse alimentare si nonalimentare cu o valoare cuprinsa intre 100- 200 lei – greutate < 40kg – taxa de transport 10 lei ( daca este depasita limita de greutate se adauga 1leu/kg suplimentar);
  • produse alimentare si nonalimentare cu o valoare mai mare de 200 lei – greutate < 40kg beneficiaza de transport gratuit (daca este depasita limita de greutate atunci taxa de transport va fi 1leu/kg suplimentar).

Ca si in cazul celorlalte magazine online, atat produsele nonalimentare cat si cele alimentare comandate, pot fi returnate. Inainte de a returna unul sau mai multe produse este bine sa luam la cunostinta conditiile in care se pot returna produsele.

Toate detaliile despre comanda, plata, livrare si retur le gasiti afisate pe site-ul grupului francez de retail Auchan Romania (www.auchan.ro).

Livrare produselor se face prin trei modalitati si anume:

  • la domiciliul clientului;
  • cu ridicare din Drive (doar in Ploiesti – sat Blejoi, Prahova)- comenzile se ridica din parcarea centrului comercial;
  • ridicarea produselor se poate face de catre client direct din magazinul fizic.

Produsele sunt livrate din magazinul Auchan pe care il selectam inainte de a adauga produsele in cos. Asadar, acestea sunt disponibile in functie de stocul din magazinul respectiv. Stocul este actualizat pe site destul de frecvent insa pot exista situatii in care un produs nu mai este pe stoc, chiar daca am plasat comanda pentru produsul respectiv.

Daca un produs nu este pe stoc, vom primi un apel de la un reprezentant Auchan care ne informeaza despre acest lucru, suma de plata (chiar daca s-a platit cu un card online) este modificata, inclusiv comanda disponibila in contul nostru Auchan se modifica (produsele comandate inca apar insa numarul de bucati este 0).

Comanda este trimisa prin Fan Courier iar livrarea se face si in alte localitati, nu numai in localitatea din care am selectat magazinul Auchan, chiar si in alt judet.

Daca doriti mai multe informatii despre acest subiect puteti accesa site-ul Auchan Romania sau ne puteti lasa in mesaj in sectiunea de mai jos.

 

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

9 COMENTARII

  1. Astazi am plasat o comanda, presupun ca stocul se actualizeaza frecvent avand in vedere ca timp de 10 minute cat am ales produsele dorite, anumite produse nu mai erau in stoc. Probabil din cauza perioadei de urgenta sunt foarte multe comenzi online.
    De asemenea, desi erau in stoc la plasarea comenzii, am fost contactat ulterior telefonic de un reprezentant Auchan care m-a informat ca anumite produse nu mai sunt in stoc, motiv pentru care comanda a fost recalculata. Desi comanda a scazut sub 200 de lei (a ajuns la aproximativ 170 de lei), transportul a ramas tot gratuit, deci un bonus oferit de ei.
    Avand in vedere ca am plasat comanda in aceasta dupa-amiaza, presupun ca va ajunge marti, fiind trimisa prin Fan Courier.
    Disponibilitatea produselor este diferita in functie de magazinul selectat. Am verificat 2 magazine Auchan din Craiova si aveau produse diferite.
    O sa revin cu un mesaj dupa livrare.
    Consider ca este o varianta mai buna decat Kaufland (prin Glovo), de obicei Kaufland are foarte putine produse disponibile online si de cand am intrat in stare de urgenta au fost foarte putine momente cand s-a mai putut face comanda online pe Glovo.

    • Îți mulțumim că ai împărtășit cu noi experiența cumpărăturilor online la unul dintre magazinele Auchan și așteptam in continuare părerea ta in ceea ce privește livrarea produselor.
      O seara frumoasă!

    • Am comandat atat de la Auchan cat si de la Kaufland si pot preciza urmatoarele:
      -desi prin Kaufland (Glovo) livrarea costa 13 lei indiferent de produsele comandate, merita toti banii, am facut comanda dimineata si au ajuns dupa-amiaza; la Auchan am facut comanda sambata si au ajuns astazi, fiind livrate prin Fan Curier;
      -Kaufland livreaza produsele in sacose de rafie care costa 3 lei/sacosa (ieftine, parerea mea), deci la pretul afisat online, sa luai in calcul si suma necesara platii sacoselor; Auchan livreaza produsele intr-o cutie sigilata, deci nu e nevoie sa platim pentru sacose;
      -cei de la Kaufland au avut preturile unor produse mai mari decat afisate online si au gresit comanda pentru 2 produse (am cerut 1 kg si au pus 2 kg, jumatate din ardei au fost stricati (n-am vazut niciodata un ardei stricat in supermarket, cred ca i-au ales pe cei mai prosti)) iar Auchan nu mi-au trimis o cutie de cereale (platita); Auchan pare sa aiba preturile actualizate pe site, probabil conteaza si faptul ca este site-ul lor, nu cel de la Glovo; Ambele magazine online pot sa nu aiba anumite produse in stoc, chiar daca pe site sunt disponibile, este logic sa nu se actualizeze pretuile la minut;
      In concluzie, recomand livrarea prin Auchan doar daca nu ne deranjeaza cateva zile bune livrarea, ei oricum nu livreaza lactate, carne, produse congelate, fructe sau legume. In rest, putem comanda de la Kaufland, un mare plus in aceasta perioada este ca putem comanda orice produs, carne, lactate, produse de patiserie, etc.
      Insa, ambele companii par sa aiba angajati grabiti care fac greseli, ambele comenzi au fost cu mici probleme. Nu e o problema foarte mare, dar la Auchan am inteles ca sunt frecvente aceste probleme, existand si alte persoane carora le-au lipsit produse, deci problema nu este izolata. Sunt variante bune in aceasta perioada de criza insa, cand va trece aceasta perioada nu voi mai comanda astfel de produse online, strict din cauza problemelor care apar.

      O seara buna si stati acasa. 🙂

      • Buna Alex, iti multumin ca ai revenit cu aceasta completare si ca ai impartasit experienta cumparaturilor cu noi. Cele doua hipermarketuri respectiv, Auchan si Kaufland, au politici diferite de plasare si livrare a comenzilor si anume:
        – in cazul magazinului Auchan plasarea comenzii se realizeaza accesand propriul lor site, astfel comenzile ajung direct la ei si tot ei livreaza prin mai multe modalitati (tu ai optat pentru livrarea direct acasa prin intermediul firmei de curierat);
        – in cazul magazinului Kaufland plasarea comenzii se realizeaza pe platforma online Glovo. Asadar, Glovo preia comanda, o transmite catre Kaufland, Kaufland iti pregateste comanda urmand ca mai apoi Glovo sa o ridice si sa o livreze la domiciliu in cel mai surt timp de la procesare.
        Datorita celor mentionate mai sus exista diferente mari de timp in ceea ce priveste livrarea produselor. Tot datorita timpului de livrare, poti alege de la Kaufland fructe, legume, carne, produse semipreparate din carne, lactate si alte categorii de produse pe care Auchan nu le expediaza.

      • @Alex Este de inteles faptul ca se fac greseli. Ma gandesc ca si pentru angajatii supermarketurilor este ceva nou. In plus, cred ca au o gramada de comenzi in aceasta perioada.
        Confirm comanda de la Kaufland cu o singura gresala, destul de minora.
        Ma bucur ca avem aceasta optiune insa ma gandesc si la cei care nu locuiesc in orase in care exista kaufland si trebuie sa mearga mereu la cumparaturi.
        Sa ne auzim cu bine. 🙂